sobota, 23 lipca 2011

Ciągle pada.
Patrze na swoje kartony z butami stwierdzam, że nie bardzo mam jakieś na deszczowy dzień ze średnią pogodą jak na lipiec. Więc szukam czegoś na allegro i ... znalazłam. Koturny. Zdecydowanie tak i polecam tym, którzy chcą chodzic w wysokich butach, ale na szpilkach się chwieją =)

W takich butach Rudzia czułabyś się stabilnie <3

Nie wiem czy też tak macie, ale jak pada lubię stabilne buty. Dużo chodzę, więc muszą byc wygodne przede wszystkim. Omijając kałurzę, chcę miec pewnosc, że się nie wyłożę na chodniku haha. Więc naprawde wbrew pozorom ( bo koturny są wysokie ) polecam je!
Znalazłam już coś na jesień, czekam na paczkę. Ciekawe czy trafiłam z rozmiarem?


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

<3 zakochałam się! piękny kolor, wyglądają na wygodne i ta lekko trepowata podeszwa bardzo mi się podoba :) mam nadzieje, że będę miała okazję zobaczyć na żywo w Twojej kolekcji :P i zobaczymy, czy rzeczywiście będę czuła się stabilnie ;**

/ rudziutka.

Anonimowy pisze...

Buty są świetne, idealny kolor i fason, a na dodatek koturny :)
B&B

Μαγδαλενα pisze...

lubie koturny :)

Anonimowy pisze...

gdzie można takie kupić



/ dj

Ewelina pisze...

Na allegro :) pełno tam takich butów.