niedziela, 24 lipca 2011

Polubiłam czerwony kolor ostatnio.
Zaczęło się od czerwonej koszuli w białe kropki, później bluzka i torebka poniżej. 
Nie miał mi kto zrobic zdjęcia, ale całosc wyglądała bardzo fajnie. Z uwagi na pogode, koniecznosc swetra,heh. Kardigan długi - tył po kolana. 

Przepaskę z bluzki można wykorzystac jako opaskę na włosy, albo zamiast przepaski do bluzki można użyc czerwony pasek. Niestety ja jeszcze takiego nie posiadam hehe. Polubiłam też szersze spodnie. Rurki jak najbardziej, ale szerokie nogawki zdecydowanie też!

Sweter - Reserved 39 zł
Bluzka O&O - 29 zł
Jeansy Sh - 40 zł
Torebka Top Secret - ze zniżka 39 zł
Całosc warta - 147 zł


PROMOCJA!
Dzisiejszy zakup to czarne buty. Z uwagi na deszczowe dni. Wysokie, ale bardzo wygodne i przede wszystkim stabilne. Kupione w Deichmannie. I właśnie tutaj promocja. Na wszystkie  
 PRZECENIONE BUTY!

Przy zakupie:
2 par - druga tańsza para butów -50%
3 par - najtańsza para butów GRATIS!
( jeśli wszystkie buty są np. w cenie 49 zł, to jedna  z nich albo -50% albo Gratis! )

...
" Tych, którzy jeszcze nie skorzystali z letnich wyprzedaży i myśleli, że stracili szansę na
nabycie butów i dodatków w preferencyjnych cenach, z pewnością ucieszy fakt, że firma
Deichmann przewidziała w lipcu jeszcze atrakcyjniejsze promocje i rabaty.

Od 7 lipca rusza druga tura wyprzedaży. W jej trakcie przy zakupie dwóch par przecenionego obuwia tańszą parę otrzymamy za połowę ceny. Z kolei przy zakupie trzech par
przecenionych butów najtańszą parę otrzymamy gratis. Co więcej, możliwe jest także
łączenie promocji. Dzięki temu jeśli będziemy chcieli kupić np. cztery pary przecenionych butów, możemy zdecydować się na najtańszą parę gratis lub dwie tańsze zakupić za ½ ceny. Druga fala wyprzedaży będzie okazją do nabycia m.in.: sygnowanych przez Cindy Crawford eleganckich propozycji z linii 5th Avenue, zgodnych z najnowszymi trendami butów lubianej marki Graceland, a także sportowych butów m.in. Adidasa i Pumy. Obniżki obejmą także
dodatki, np. gustowne torby."


Wiem,że przede wszystkim większosc preferuje H&M, Cubus, Atmosphere itp. sieciówki, ale zajrzyjcie również do tego sklepu.

Ja kupiłam buty z nowej kolekcji. Ale widziałam bardzo dużo ciekawych wzorów przecenionych! I ceny są naprawdę dobre!

Buty sa ala zamsz. Dlatego na deszczowy dzień konieczna impregntacja. Sprawdziłam już ten środek 3 lata temu na zimowych butach ( futrzakach ) Nie przemakały i nie przywierał brud. POLECAM!

10 komentarzy:

Μαγδαλενα pisze...

fajna promocja :)

Unknown pisze...

ciekawy blog, dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do mnie:)

Fabrizia Spinelli pisze...

Hi! I like this post so much, really great look, love the black stilettos!
If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

http://cosamimetto.blogspot.com/

Kasia pisze...

podobają mi się te buciki. :)

adriana pisze...

mam pytanko odnośnie torby
w jakiej jest cenie bez obniżki(chciałabym oczywiście z obniżką ale nie wiem co i jak).
Pozdrawiam, Adriana.

fashion-ache girls pisze...

fajne butki;)
zapraszam do nas fashion-ache.blogspot.com

xx K&M

Anonimowy pisze...

ładne te buciki :) bardzo mi się podobają.
a zestaw jak zwykle super :) ta bluzeczka jest po prostu genialna, i świetnie pasuje do takich dzwonowatych spodni :)

/ rudziutka.

Anonimowy pisze...

Zakochałam się w tych butach. Szkoda, że z takiego materiału bo mogą się zniszczyć, co nie ujmuje im wdzięku :)

Basia.

Anonimowy pisze...

ciekawe jak wyglądają na kimś - mogłabyś rzucać zdjęcia z zestawami ubrań - blog świetny

/ obserawtor

Ewelina pisze...

Buty nie powinny się niszczyc poniewaz,mam preparat do impregnacji,a juz posiadam kilka par z tego materiału,takze jestem dobrej mysli ;)

na nastepny raz postaram sie wrzucic "cos na sobie" :)