piątek, 23 września 2011

C&A - sieciowy sklep w którym każda kobieta o każdym rozmiarze znajdzie coś dla siebie.
Rozmiarówka od 34 - 48.
Zakupiłam ( a raczej dostałam :* ) kożuszek za 119 zł od tego - 20% ( mam już podobny jasny,tylko z kołnierzem bez kaptura ) i ponczo 49 zł od tego 20 % RABATU.
Za całosc wyszło jakieś 140 zł.
Na zdjęciu nie wygląda to ponczo tak ja w rzeczywistości,ale jak znajdę chwile spróbuję dodac jakąś stylizację. Niestety mam zakręcone dni, bo jak nie praca, to szkoła w weekend,dlatego zdjęcia dwu sekundowe.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

jak mówiłam, w naszej galerii handlowej brakuje kilka fajnych sklepów. z nimi byłoby idealnie :) jestem zakochana w tym kożuchu :) poncho też jest bardzo ładne, ale sęk w tym, że potrafisz to naprawdę fajnie dobrać do różnych elementów swojej garderoby :)

/ rudziutka.