środa, 10 sierpnia 2011


Moja przewrotnosc.
W sklepach koniec wyprzedazy, na ścianach i stojakach już praktycznie całosci kolekcji jesiennej,a ja? 
Ja kupuje szorty jeansowe. Ale myśle,że stratna na tym nie będę, bo:
Cena - 39 zł sztuka
Sklep - New Yorker

 Dosc często zdarza mi się kupic tą samą rzecz w różnych kolorach i tak stało się tym razem. Jasne i ciemne. Mierzyłam chyba z 10 różnych fasonów,ale skoro jeden był najlepszy niema co kombinowac - bierze się ten sam fason w różnych kolorach hehe ... przynajmniej wiem, ze leża tak jak chcę :)

 
Nie wspominałam, że paski były przy spodenkach, więc 39 zł za szorty jeansowe z paskiem naprawdę się opłaca dac pod koniec sezonu.

Jeśli chodzi natomiast o coś jesiennego, to w tamtym roku zamieniłam spodnie na leginsy Co prawda w tym roku kocham znów jeansy i spodnie "materiałowe" jednak leginsy to 'MUST HAVE' 
Z wzorem jak dla mnie mogą stac się całością stroju. Wystarczy niewiele dołożyc i mamy zestaw. 
Dla mnie rewelacją są jeansowe leginsy. Z natury przekonuję się do wszystkiego dużo później niż jest to na czasie,ale co tam ;)

 
Ale prócz szortów zakupiłam oczywiście pierwszy sweter na jesień w kolorze szarym.
 Aczkolwiek jest taka pogoda u mnie,że możliwe,że skorzytsam z niego szybciej niż myśle. Bo 15 stopni to tragedia jakaś :/ Do tego wiatr zimny. A rano? Ostre jesienne powietrze,superrrrrrrrrrr ;]
Tak czy siak wam życzę słonecznej końcówki wakacji :) Hugs !

5 komentarzy:

Alicja pisze...

Myślałam,że to jeansy;p pokaż jak to wygląda na Tobie;] pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

Ewelina pisze...

Postaram się dodac :)

Dillerka Czekolady pisze...

Świetne spodenki i kolczyki piórka :)

Μαγδαλενα pisze...

hehe a u mnie wielkie greckie upaly,a ja kupilam wczoraj czapke ;D

Anonimowy pisze...

rzuć zdjęcia inaczej ciuchy wyglądają na kimś


/ anonim