piątek, 8 lipca 2011

Kupując ciuchy na sam koniec zakupów wychodzi czego tak naprawdę szukałam. I jak zawsze wszystko w podobnych tonacjach gdzieś biel, czerwień i nowości zieleń. Podobny wzór i często tak mam, że zdarza się, że kupuję coś przychodze do domu i ....? Kupię 3 bluzki identyczne hehe.
Co najlepsze ceny są nie samowite.


! PRZECENY !


Sukienka O&O 99zł / 45 zł
Koszula czerwona House 69 zł / 29 zł
T-shirt floral Butik 39 zł ( -30 % ) / 27 zł
Top biały Butik 39 zł ( -30 % ) / 27 zł
Bluzka zwiewna floral O&O 69 zł / 29 zł
Bluzka ecru floral Takko 99 zł / 39 zł
Razem: 414 zł / 196 zł

W mojej szafie znalazły się również ciemne jeansy rozszerzane dołem. Must have! Nie mogłam znalesc ich w sieciówce więc przypadkiem stuprocentowym znalazłam je w 'second hand'! Jedyne! ...do tego mój rozmiar haha! Za jedyne 40 zł. Podobno to i tak dużo jak na 'second hand' ,ale możliwe, że kosztowały '' tyle '' , bo były nowe i nie używane =) Pozytywnie!





 




3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Strasznie podoba mi się ta czerwona koszula.

Anonimowy pisze...

Może i jest, ale niestety ja na razie muszę się wstrzymać od zakupów=(

Anonimowy pisze...

ta sukienka jest super. Jakie byś dodała do niej dodatki, biżuteria. Bluzki piękne ale nie wiem jak je zestylizować


/ piszczałka